بنر هواداران رم علیه سولشر: جوری بازی کنید که در خاطرش بماند!

بنر هواداران رم علیه سولشر: جوری بازی کنید که در خاطرش بماند!

پایگاه خبری فوتبالی – پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا تیم منچستر یونایتد و آ اس رم مقابل هم قرار می‌گیرند. دیداری بسیار مهم که حالا با توجه به اظهارات سولشر و واکنش هواداران رم پرحاشیه تر شده است.

به گزارش فوتبالی، رمی‌ها چهارشنبه به مقصد منچستر سفر می‌کنند اما قبل از سفرشان اتفاق جالبی رخ داده و هواداران این تیم به شیوه ای جالب حمایت‌شان را نشان داده‌اند.

چند روز پیش اوله گونار سولشر، سرمربی شیاطین سرخ درباره رم گفت: رم را به خوبی نمی‌شناسم و تا به حال بازی آن‌ها را ندیده‌ام. تنها می‌دانم که ۲ بازی خوب مقابل آژاکس داشته‌اند. این جملات و اظهارات باعث واکنش رمی‌ها شد. بسیاری از اعضای کوروا سود (طرفداران تیفوسی رم که پشت دروازه جنوبی ورزشگاه المپیکو می‌نشینند) شد. آن‌ها هم در فضای مجازی به حمایت از تیم‌شان پرداختند و هم در دنیای حقیقی به کری خوانی برای منچستر پرداختند. آن‌ها بنرها و پوسترهای فراوانی در اطراف تریگوریا (کمپ تمرینی رم) نصب کرده‌اند که پایین عکسی از سولشر نوشته شده «مطمئن شوید آن‌ها ما را به خاطر خواهند آورد!».

گفتنی است در حال حاضر رم در رده هفتم سری آ قرار دارد و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست داده اما به دلیل حضور آتالانتا و یوونتوس در فینال جام حذفی، آن‌ها در صورت کسب مقام هفتم سهمیه لیگ اروپای فصل بعد را بدست خواهند آورد.

1101