عبدی: شکست برابر الوحده برای پرسپولیس درس عبرت بود

عبدی: شکست برابر الوحده برای پرسپولیس درس عبرت بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از شکست مقابل الوحده درس بگیرد تا برای مسابقات بعدی به ویژه در مرحله حذفی در چنین شرایطی گرفتار نشود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین عبدی با اشاره به شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر الوحده در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد بدی در این دیدار نداشت اما این موضوع ثابت کرد که گاهی اوقات در زمین فوتبال می‌توان خوب بازی کرد اما شکست خورد.

وی افزود: این طبیعی است که تیمی یک گل روی اتفاق به ثمر برساند و سپس به دفاع مطلق برود. این در فوتبال قانون نیست که چون تیم برتر میدان هستید حتما امتیاز می‌گیرید. این روی خطرناک فوتبال است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: این بازی ناخودآگاه من را یاد وضعیت تیم ملی انداخت. این مشخص است که تیم ملی ما از سایر تیم‌ها قوی‌تر است اما ممکن است سایر تیم‌ها بیایند و اینگونه دفاع کنند. همین موضوع می‌تواند به فوتبال ما درس دهد.

عبدی ادامه داد: پرسپولیس یکی از تیم‌های قدرتمند و شانس قهرمانی آسیا است اما باید از این دیدار درس بگیریم تا بتوانیم موفق ظاهر شویم و دیگر این اتفاقات و بازی تدافعی حریفان ما را تحت تاثیر قرار ندهد.

وی در رابطه دیدار بعدی سرخپوشان برابر الریان و اینکه این مسابقه می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد، خاطرنشان کرد: این به سیاست مربیان بستگی دارد که برای مرحله بعد دوست دارند با چه تیمی بازی کنند اما این برد می‌تواند اعتماد به نفس خوبی به تیم بدهد.

عبدی ادامه داد: ما می‌توانیم در آسیا مدعی باشیم اما باید از این بازی درس بگیریم تا برای مسابقات بعد این اتفاقات تکرار نشود و پرسپولیس همچنان در آسیا مدعی بماند.

7474