فروش پیراهن خرید تابستانی رئال مادرید آغاز شد

فروش پیراهن خرید تابستانی رئال مادرید آغاز شد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا بازیکن اتریشی آخرین بازیهایش به عنوان بازیکن بایرن مونیخ را سپری می کند. این مدافع که توان حضور در پست های مختلف خط دفاع و خط هافبک را دارد، به حدی به رئال مادرید نزدیک شده است که حتی در کشور اتریش، پیراهن های رئال با اسم و شماره او را به فروش می رسانند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته اسکای خبر داد که آلابا برای حضور در رئال مادرید تا سال 2026 به توافق رسیده است. حالا یکی از شرکت های کارگزار رئال مادرید که کمپ های تابستانی را در اتریش برگزار می کند، پیش فروش پیراهن فصل بعد رئال مادرید با اسم و شماره آلابا را آغاز کرده است.

رئال مادرید مثل سایر باشگاه های بزرگ اروپا کمپ های تابستانی را با همکاری شرکت های کارگزار خود برگزار می کند و حالا یکی از این شرکت ها که کمپ ها را در اتریش برگزار می کند، فروش پیراهن رئال مادرید در فصل بعد با اسم داوید آلابا و شماره 27 را آغاز کرده است. این وبسایت نوشته است:" شایعات در مورد انتقال ماه هاست که مطرح شده است و حالا واضح به نظر می رسد: داوید الابا رئالی می شود. خیلی خوشحالیم که به یک بازیکن اتریشی تبریک بگوییم که به باشگاه بزرگی نظیر رئال ملحق می شود."

البته در پیش فروش این پیراهن ها این نکته ذکر شده است که اگر آلابا شماره دیگری را انتخاب کرد، مشتریان می توانند صاحب شماره قطعی و اصلی وی شوند و از طرفی اگر آلابا رئالی نشد هم به آنها شماره و اسم بازیکن دلخواهشان داده می شود. البته آلابا اگر با رئال مادرید قرارداد ببندد قطعا شماره 27 را نمی پوشد چرا که بر اساس قوانین فوتبال اسپانیا بازیکنان باید شماره های 1 تا 25 را انتخاب کنند. 

به نظر می رسد که انتقال آلابا به رئال مادرید در فصل آینده قطعی است چرا که او توان حضور در پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و جدایی احتمالی بازیکنانی نظیر راموس، مارسلو و واران درها را به روی خرید او باز می کند.

4125