کمک ویژه بازیکن خوش‌قلب دورتموند به بیمار مبتلا به سرطان خون

کمک ویژه بازیکن خوش‌قلب دورتموند به بیمار مبتلا به سرطان خون

پایگاه خبری فوتبالی - ماروین هیتز بازیکن خوش قلب بروسیا دورتموند از فرصت بین بازیها استفاده می کند تا سلول های بنیادی را به غریبه ای که با سرطان خون مبارزه می کند، اهدا کند.

به گزارش فوتبالی، سازمان بهداشت آلمان اخیرا تصویری از این دروازه بان سوئیسی دورتموند روی تخت بیمارستان منتشر کرده است که خودش را برای اهدای سلول های بنیادی آماده می کند.

هیتز 33 ساله از سال 2018 به دورتموند ملحق شده اما در این مدت در همه تورنمنت ها مجموعا 26 بازی داشته اما به نظر می رسد که بزرگترین نقش او اهدای سلول های بنیادی برای مبارزه با سرطان خون است. وی اظهار داشت:" من خانواده خودم و بچه هایم را دارم. با خودم تصور می کنم که اگر یکی از آنها به سرطان خون مبتلا شود، به شکل بی نظیری از هر اهداکننده مناسبی سپاسگزار خواهم بود. وقتی به من گفته شد که می توانم فرد مناسبی برای اهدای خون به افراد مبتلا به سرطان باشم، می توانم فرد مناسبی باشم. کل این پروسه بدون درد است و راستش را بخواهید دلیلی ندارد که کسی در این باره نگران باشد."

ویرتز دروازه بان ذخیره بروسیا دورتموند است و فرصت های چندان نصیبش نمی شود اما شاید با این کارش بزرگترین نقش آفرینی عمرش را انجام داده باشد.

4125