مقصد احتمالی پسر ارشد زیدان مشخص شد

مقصد احتمالی پسر ارشد زیدان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از پسران زین الدین زیدان در میان یکی از بهترین تیم های لیگ دسته سه اسپانیا شور و شوق ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، انزو پسر ارشد سرمربی رئال مادرید این روزها با تیم ایبیزا تمرین می کند هر چند که بعید است که انتقال قریب الوقوعی در کار باشد. خوان کارلوس کارسدو مربی این تیم اسپانیایی می گوید که عملکرد وی را زیر نظر دارند تا او را برای فصل بعد به خدمت بگیرند. 

انزو از تابستان گذشته و از زمان فسخ قرارداد با آلمریا بدون تیم است. او فصل گذشته در لیگ دسته دو اسپانیا دوره کوتاهی در تیم آلمریا داشت که خیلی کم بازی می کرد. البته ایبیزا تنها تیم علاقمند به انزو زیدان نیست بلکه اینتر میامی با هدایت دیوید بکام نیز جویای شرایط وی بوده است. 

ایبیزا در حال حاضر برای صعود به لیگ دسته دو اسپانیا تلاش می کند و انزو شاید در این تیم بتواند دوران فوتبالش را نجات بدهد و حس و حال خود را تغییر بدهد.  پسر زیدان که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده در تیم های مختلفی نظیر آلاوز، لوزان اسپورت، رایو ماخاداهوندا، آوس و المریا بازی کرده و در سن 26 سالگی در تلاش است تا دوران فوتبال خود را نجات بدهد. زمانی او در آکادمی رئال مادرید از نظر سبک بازی با پدرش مقایسه می شد اما هرگز حتی سایه ای از دوران فوتبال زین الدین هم نشد.

4125