ادعای رسانه ایتالیایی: یوونتوس یکشنبه شکست بخورد پیرلو اخراج می‌شود

ادعای رسانه ایتالیایی: یوونتوس یکشنبه شکست بخورد پیرلو اخراج می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی  - رسانه لا استامپا گزارش داده اگر پیرلو نتواند در بازی این هفته سری آ مقابل اودینزه پیروز شود از سمت خود اخراج می‌شود.

به گزارش فوتبالی، اوضاع در یوونتوس اصلا برای پیرلو خوب نیست. او آن قدر در چند ماه اخیر ضعیف کار کرده که حتی قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا هم باعث نشده تا شغلش در امنیت قرار گیرد. یوونتوس این هفته مقابل فیورنتینا ۱-۱ متوقف شد تا آمار بیانکونری در ۳ هفته اخیر تنها ۴ امتیاز باشد. آماری که باعث شده حالا یوونتوس چهارم باشد و کسب سهمیه هم در خطر قرار گیرد. یوونتوس در این شرایط تنها نیست و میلان هم با توجه به نتایج بسیار ضعیف حالا به رده پنجم قرار گرفته و آن‌ها هم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان شرایط سختی دارند.

در همین زمینه رسانه لا استامپا خبر داده اگر یوونتوس در بازی مقابل اودینزه شکست بخورد آندرا پیرلو از سمت خود اخراج می‌شود و ایگور تودور (دستیار فعلی پیرلو) جای او را خواهد گرفت. این مسئله برخلاف خبری است که توتو اسپورت منتشر کرده و گفته بود تنها در صورتی که یوونتوس سهمیه لیگ قهرمانان نگیرد پیرلو از این تیم جدا خواهد شد اما آن قدر اوضاع یوونتوس از نظر مدیران این تیم بد است که به فکر چاره‌ای زودهنگام هستند.

1101