حضور یک کروکودیل در زمین تمرین تیم کانادایی!(عکس)

حضور یک کروکودیل در زمین تمرین تیم کانادایی!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – اگر تا چند روز پیش حضور سگ در زمین فوتبال به اتفاقی جالب تبدیل بود اما حالا حضور یک کروکودیل در زمین تمرین یک تیم باعث بروز تعجب همه شده است!

به گزارش فوتبالی، تیم تورنتو، یک تیم کانادایی است که در لیگ آمریکا بازی می‌کند و تیم چندان پرطرفداری نیست اما با اتفاقی که در تمرین آن‌ها در فلوریدا افتاده حالا در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها به سوژه تبدیل شده است. زیرا در تمرین روز گذاشته آن‌ها یک کروکودیل رویت شده!

سرمربی این تیم گفته: تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که یک کروکودیل در زمین بود. یک کروکودیل بزرگ و تمام بازیکنان من هم به سمت آن هجوم بردند اما من به طرفی دیگر رفتم. داریم درباره شجاعت حرف می‌زنیم اما در آن زمان به این مسئله فکر نمی‌کردیم. شاید برای یک زمین در این منطقه طبیعی باشد اما فکر می‌کنم اتفاق جالبی بود که بازیکنان ما به سمت آن رفتند تا کروکودیل را از نزدیک مشاهده کنند. اتفاق جالبی برای شروع تمرین بود.

گفتنی است تیم اورلاندو به دلیل محدودیت های سفر مروبط به دوران کرونا هم اکنون در اورلاندو مستقر است. آن‌ها بامداد فردا در چهارچوب رقابت‌های قهرمانی کونکاکاف مقابل کروز آزول قرار خواهند گرفت.

1101