حمله میلانی‌ها به دوناروما: چرا پس از شکست می‌خندیدی؟

حمله میلانی‌ها به دوناروما: چرا پس از شکست می‌خندیدی؟

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران تیم میلان به انتقاد از رفتار دوناروما پس از شکست این تیم مقابل لاتزیو پرداختند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم میلان در دیداری حساس به مصاف لاتزیو رفت. دیداری که در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای هر ۲ تیم اهمیت بسیار زیادی داشت. در این دیدار لاتزیویی‌ها بسیار موفق بودند و توانستند در نهایت با حساب ۳-۰ پیروز شوند اما اتفاق پرحاشیه پس از سوت داور رخ داد زیرا دوناروما در حالی که میلان شکست خورده بود در حال گپ و گفت و خنده با دروازه‌بان حریف بود.

حمله میلانی‌ها به دوناروما: چرا پس از شکست می‌خندیدی؟

دوناروما شب گذشته چند مهار خوب داشت که باعث شد شکست میلانی‌ها از این سنگین‌تر نشود اما خنده‌های او کنار پپه رینا، هم تیمی سابق که حالا در لاتزیو بازی می‌کند پس از اتمام یک دیدار که با شکست توام شده، آن هم زمانی که خود دوناروما قراردادش با میلان را تمدید نکرده باعث بروز انتقادات فراوان از سوی هواداران میلان شده است.

چندین کاربر در فضای مجازی حرف‌های تندی به دوناروما خطاب کرده‌اند. یک نفر نوشته نگذارید او دیگر وارد زمین تمرین شود و یک نفر دیگر نوشته دوناروما آینده میلان است؟ خیر... او مرگ میلان است! یک نفر دیگر رفتار او را چندش آمیز توصیف کرده و چند هوادار هم به شدت از خنده‌های او گلایه کرده‌اند.

1101