بازیکنی که قرار بود ستاره بارسلونا شود و حالا در لیگ دسته ششم آلمان است

بازیکنی که قرار بود ستاره بارسلونا شود و حالا در لیگ دسته ششم آلمان است

پایگاه خبری فوتبالی - ده ها نوجوان آینده دار در فوتبال دنیا لقب مسی، اینیستا یا رونالدوی جدید را کسب می کنند و خیلی هایشان نمی توانند به ستاره جدیدی در  فوتبال دنیا تبدیل شوند. یکی از آنها دنیس کرول، بازیکن مستعد بایر لورکوزن است که در رده نونهالان عنوان بهترین بازیکن مسابقات باشگاهی را کسب کرد و به بارسلونا ملحق شد اما در حال حاضر در لیگ دسته ششم آلمان بازی می کند!

به گزارش فوتبالی، عملکرد خوب کرول باعث شد تا بارسلونا به سراغش بیاید. این بازیکن راهی لاماسیا شد و با بازیکنانی نظیر تیاگو آلکانتارا، مارک بارترا، تیو یا اوریل رومئو هم تیمی بود. اولی در حال حاضر ستاره لیورپول است و فصل گذشته با بایرن مونیخ قهرمان چمپیونزلیگ شد.  در آن زمان برخی پیش بینی می کردند که کرول به ستاره تیم بزرگسالان بارسا تبدیل شود. او بسیار تکنیکی و باکیفیت بود وشوتهای خوبی می زد. این بازیکن هافبکی خلاق بود که قوای بدنی خوبی هم داشت. او درون زمین بسیار باهوش بود اما در حالی که در سال 2005 به بارسلونا ملحق شد، چهار سال بعد به لورکوزن برگشت.

کرول اما نتوانست شکوفا شود و به تدریج محو شد. او ثبات و عملکرد خوبی نداشت و بعد از آن راهی دوسلدورف ، وگوپرتالر، هیلدن، متمن، هیلنگهاوس و در نهایت وولفراث شد و حالا در سن 30 سالگی در لیگ دسته ششم آلمان توپ می زند. این شاید داستان بسیاری از نوجوان هایی باشد که آینده بزرگی را برای خود تصور می کنند و هرگز به آرزوهایشان نمی رسند.

4125