لاتزیو 3-0 میلان؛ سقوط یاران زلاتان، نفس راحت یاران رونالدو

لاتزیو 3-0 میلان؛ سقوط یاران زلاتان، نفس راحت یاران رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه دیدار های این هفته از سری آ ایتالیا، لاتزیو با نتیجه 3 بر 0 موفق شد میلان را شکست دهد. البته در این بازی زلاتان ابراهیموویچ حضور نداشت و غایب بزرگ این میدان بود و در غیاب مهاجم سوئدی، لاتزیو توانست به راحتی به پیروزی برسد و اوضاع برای میلان دشوار شود.

به گزارش فوتبالی، میلان که در ابتدای فصل صدرنشین بود و شانس بالایی برای قهرمانی داشت، به مرور این شانس ها را از دست داد و اکنون در رده پنجم قرار گرفته است و حتی ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست نیاورد. هفته های پایانی سری آ برای کس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار حساس شده است و باید دید که کدام تیم ها در نهایت آن را به دست می‌آورند. با این باخت میلان، اکنون یوونتوس در رده چهارم باقی ماند و به رده پنجم سقوط نکرد تا همچنان در جایگاه کسب سهمیه حضور داشته باشد اما بازی های حساسی در آینده دارد و باید دید که یاران رونالدو چگونه از پس آن بر می‌آیند.

اکنون اینتر با اختلافی قابل توجه صدرنشین است و پس از اینتر، آتالانتا و ناپولی قرار دارند و سپس یووه است. میلان هم در حال حاضر پنجم است و لاتزیو در رده ششم جای دارد.

1470