چه چیزی بارسلونا را به کورس قهرمانی لالیگا بازگرداند؟

چه چیزی بارسلونا را به کورس قهرمانی لالیگا بازگرداند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کاتالان‌ها موفق شدند در مدت چهارماه ورق را برگردانند و حالا شانس زیادی برای قهرمانی دارند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب بارسلونا موفق شد با پیروزی 2-1 برابر ویارئال به یک امتیازی اتلتیکومادرید صدرنشین برسد و یک بازی کمتر نیز دارد. 4 ماه پیش پس از توقف آبی اناری‌ها مقابل ایبار، کمتر کسی فکر می‌کرد که بارسلونا بتواند در قامت یک قهرمان ظاهر شود و حتی رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا، پس از تساوی دل‌سرد کننده مقابل ایبار، وضعیت را پیچیده خواند. 

سرمربی سابق هلند پس از پیروزی بارسلونا برابر ویارئال اذعان کرد که این برد، قدم بزرگی به سوی فتح عنوان قهرمانی لالیگا بود. 

بارسلونا 2021، عملکرد بی نظیری در مسابقات داشته است. آن‌ها نه تنها موفق به قهرمانی در کوپا دل ری شدند، بلکه 46 امتیاز از 51 امتیاز ممکن را در مسابقات لالیگا کسب کردند. هیچ کدام از تیم‌های مدعی همچون اتلتیکومادرید، رئال مادرید و سویا موفق به انجام این کار نشدند. شاگردان کومان فقط 3 امتیاز مقابل رئال و 2 امتیاز مقابل کادیز از دست داده‌اند و در تمامی دیگر مسابقات‌شان در لیگ، موفق به جمع آوری تمامی امتیازات ممکن شده‌اند. بارسلونا در 2021 آمار بی نظیر 15 برد، یک تساوی و یک شکست را در لالیگا ثبت کرده است.

بارسلونا در دیدار برابر ویارئال نیز، عطش خود برای قهرمانی را به خوبی نشان داد. آن‌ها تنها یک دقیقه پس از دریافت گل، توسط گریزمن به گل تساوی رسیدند. البته گریزمن یک گل دیگر نیز به ثمر رساند تا کاتالان‌ها 3 امتیاز مهم را کسب کنند. 

بارسلونا تنها 6 بازی دیگر تا پایان این فصل دارد و آن‌ها باید به ترتیب به مصاف گرانادا، اتلتیکومادرید، لوانته، سلتاویگو و ایبار بروند. بازی آن‌ها مقابل اتلتیکومادرید در هفته سی و پنجم و در روز هشتم می برگزار خواهد شد. 

4416