عبدی و حسرت اولین گل در ACL 2021

عبدی و حسرت اولین گل در ACL 2021

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان پرسپولیس نتوانست مانع شکست پرسپولیس مقابل الوحده شود تا طلسم گل نزدن های او ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، عبدی که فصل گذشته به عنوان پدیده در خط حمله پرسپولیس ظاهر شد و گلزنی در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان را هم تجربه کرد، در فصل جدید این مسابقات مانند بازیهایش در لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته است. 

مهدی عبدی که در لیگ برتر و علیرغم فرصت های زیادی که نصیب او شده بود تنها دو گل به ثمر رسانده( استقلال و فولاد تیمهایی بودند که او موفق به گلزنی به آنها شده است) در بازی امشب پرسپولیس مقابل الوحده در حالی که فرصت خوبی برای گلزنی داشت، نتوانست از آن استفاده کند تا باعث عصبانیت یحیی از عملکرد این مهاجم شمالی شود.

در حالی که قرمزها روی دروازه الوحده خیمه زده بودند، سانتر زیبای احسان پهلوان در موقعیت خوبی به عبدی رسید اما او در مصاف تک به تک با دروازه‌بان الوحده، طوری به توپ ضربه زد که گلر حریف کار سختی برای مهار آن نداشت.

عبدی در حالی این موقعیت عالی را از دست داد که علی شجاعی پشت سر او موقعیت بهتری داشت اما مهاجم قرمزها به شجاعی اجازه استفاده از این موقعیت را نداد.

با توجه به حضور مغانلو و آل کثیر در خط حمله پرسپولیس، عبدی فرصت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش پیدا نمی‌کند و عجیب اینکه وقتی هم به بازی گرفته می‌شود، قدر فرصتی که در اختیارش گذاشته شده را نمی‌داند.

7655