کدام بازیکنان رئال مادرید به بازی مقابل چلسی نرسیدند؟

کدام بازیکنان رئال مادرید به بازی مقابل چلسی نرسیدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و چلسی، سه شنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و بازی رفت از این مرحله را برگزار می‌کنند. زیدان امید زیادی دارد تا بتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و یک بار دیگر با رئال مادرید شانس قهرمانی داشته باشد. مادریدی ها در لالیگا، در بازی های اخیر امتیاز از دست داده اند و اکنون می‌خواهند به نوعی این ناکامی را با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا جبران کنند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس در لیست رئال مادرید قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که این هافبک آلمانی به بازی رسیده است. سرجیو راموس، فرلاند مندی و لوکاس وازکز به دلیل مصدومیت از لیست زیدان خط خورده اند و والورده هم به خاطر قرنطینه و بیماری کرونا این بازی را از دست داده است.

لیست رئال مادرید برای این بازی عبارت است از: کورتوا، لونین، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، واران، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، میگل، کروس، مودریچ، کاسمیرو، آریباس، ایسکو، بلانکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس جونیور، ماریانو، رودریگو.

باید دید که شاگردان زیدان در این بازی به چه شکل عمل خواهند کرد و زیزو می‌تواند یک فینال دیگر را در سی ال همراه با رئال مادرید تجربه کند ای خیر.

1470