بوفون آکادمی فوتبال تاسیس کرد

بوفون آکادمی فوتبال تاسیس کرد

پایگاه خبری فوتبالی – جانلوئیجی بوفون ۴۳ ساله که هم اکنون آینده کاری‌اش در یوونتوس مشخص نیست و هنوز قراردادش را تمدید نکرده یک آکادمی تاسیس کرده است.

به گزارش فوتبالی، بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس از تاسیس آکادمی‌اش خبر داده و هدف آن را انتقال تجربیات به کسانی که رویا حضور در فوتبال دارند دانسته است. این آکادمی تنها مخصوص دروازه‌بانی نیست اما تمرینات ویژه‌ای برای علاقمندان به این پست دارد.

بوفون در بیانیه ای توضیح داده آکادمی فوتبال بوفون تاسیس شده تا به پسرها و دخترهای ۸ تا ۱۶ سال دوره های کاملا تخصصی ارائه کند و هدف آن ارتقای مهارت‌های فنی کسانی است که رویای در آینده در دنیای فوتبال دارند. همیشه به ارزش تمرینات باور داشتم. حتی در این دوران پیچیده و سخت. این یک بسته کامل است با یک برنامه تمرینی شخصی که مخصوص هر دروازه‌بان ایجاد شده.

بوفون که خودش سابقه قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ را در کارنامه خود دارد شروع آکادمی‌اش را منوط به از بین رفتن کرونا می‌داند. او گفته: امیدواریم تا بتوانیم کمپ تابستانی بوفون را در ماه ژوئن آغاز کنیم. آرزو داریم تا بتوانیم بچه‌ها را ۱۳ ژوئن در ماریانا دی پیتراسانتا ملاقات کنیم اما واضح است شروع فعالیت‌ها منوط به شرایط اضطراری کرونا است.

1101