مخالفت انگلیسی‌ها: اتلتیکو نباید در سوپرلیگ باشد

مخالفت انگلیسی‌ها: اتلتیکو نباید در سوپرلیگ باشد

پایگاه خبری فوتبالی - پروژه سوپرلیگ اروپا فقط 48 ساعت دوام آورد و طرح دوازده باشگاه بزرگ اروپا برای جایگزینی لیگ قهرمانان اروپا با تورنمنتی جدید به خاطر انصراف شش باشگاه انگلیسی، سه باشگاه ایتالیایی و اتلتیکو مادرید ناکام بود.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو آخرین تیمی بود که به سوپرلیگ دعوت شد. در حقیقت این تیم فقط سه روز قبل از اعلام رسمی به تورنمنت ملحق شد اما حقیقت این است که حتی این حضور کوتاه سفید و قرمزپوشان مادریدی هم با مخالفت هایی همراه بود.

سرمایه گذاران سوپرلیگ تردیدهایی در مورد انتخاب اتلتیکو در میان دوازده تیم داشتند و اعتقاد بودند که تیمی نظیر سویا جای بیشتری برای پیشرفت دارد. از سویی رادیو کادناسر گزارش داده است که تیم های انگلیسی حاضر در مسابقات نیز تمایلی به حضور اتلتیکو نداشته اند و این تیم را در سطح حضور در میان دوازده تیم موسس سوپرلیگ نمی دانستند و معتقد بودند که این تیم از نظر محبوبیت جهانی در شبکه های اجتماعی و مخاطب تلویزیونی در خارج از اسپانیا در سطح بالایی قرار ندارد.در حقیقت از میان دوازده تیم حاضر در سوپرلیگ، اتلتیکو کمترین محبوبیت را در میان شبکه های اجتماعی یا در میان شبکه های تلویزیونی داشت.  به هر صورت اتلتیکو نیز  هر طور که بود در میان موسسین سوپرلیگ قرار گرفت و در نهایت هم از حضور در مسابقات انصراف داد.

4125