خشم بارسلونا و نگرانی رئال مادرید؛ یوفا با داوری‌ها انتقام می‌گیرد؟

خشم بارسلونا و نگرانی رئال مادرید؛ یوفا با داوری‌ها انتقام می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - داوری بازی پی اس جی و بارسلونا در لیگ قهرمانان زنان فوتبال اروپا به شدت جنجال ساز شده است. در حقیقت درست چند روز بعد از آن که الکساندر چفرین یوفا، سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را به خاطر نقش داشتن در پروژه سوپرلیگ تهدید کرد، قضاوت پراشتباه در سطح اول فوتبال زنان اروپا جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، دور رفت بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای زنان میان پی اس جی و بارسلونا با تساوی یک بر یک در پاریس به اتمام رسید اما در این بازی حداقل دو پنالتی مشکوک باید به سود بارسلونا گرفته می شد و تیم داوری از این صحنه ها عبور کرد. اولگا زادینوا داور اهل جمهوری چک این صحنه ها را ندید تا بارسایی ها به شدت خشمگین شوند. بازی برگشت یکشنبه در ورزشگاه یوهان کرویف برگزار می شود.

حالا اما رئالی ها نیز نگران هستند که در بازیهایشان مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم های ناعادلانه ای توسط تیم داوری گرفته شود. تیم مردان رئال مادرید سه شنبه شب باید در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ در ورزشگاه دی استفانو به مصاف چلسی برود و جوزپ پدررول مجری برنامه اسپانیایی " ال چیرینگیتو" گزارش داده است که رئالی ها پس از داوری بازی زنان بارسلونا، احساس خطر کرده اند و نگران هستند که یوفا قصد انتقام گیری از آنها و حذف کردنشان از لیگ قهرمانان اروپا را به خاطر ماجرای سوپرلیگ داشته باشد. چلسی یکی از تیم های انگلیسی بود که خیلی سریع از سوپرلیگ کنار کشید و یوفا اعلام کرده که برخورد با تیم هایی نظیر چلسی که ابراز پشیمانی کرده اند، نرم تر خواهد بود.

4125