مسی و سه بازیکن فیکس بارسلونا در خطر محرومیت در لالیگا

مسی و سه بازیکن فیکس بارسلونا در خطر محرومیت در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با توجه به ناکامی های اخیر رئال مادرید و اتلتیکو به بخت اصلی قهرمانی لالیگا تبدیل شده است. تیم کومان با پنج برد و یک تساوی از شش بازی بعدی می تواند قهرمان لالیگا شود اما ستارگانشان باید مراقب کارت زردهایشان باشند.

به گزارش فوتبالی، چهار بازیکن بارسلونا با دریافت یک کارت زرد دیگر ممکن است که در لالیگا محروم شوند. مسی ، دی یونگ، گریزمان و مینگزا بازیکنانی هستند که اگر در بازیهای بعدی بارسلونا در لالیگا کارت زرد بگیرند با یک جلسه محرومیت مواجه می شوند. به طور مثال هر کدام از آنها پنجشنبه در مقابل گرانادا کارت بگیرند، بازی یکشنبه آینده مقابل والنسیا را از دست می دهند. بارسلونا بعد از بازی با والنسیا نیز باید به مصاف اتلتیکو، لوانته، سلتا و ایبار برود.

البته جوردی آلبا و سرجی بوسکتس نیز در این فصل هشت کارت زرد گرفته اند و آنها نیز باید مراقب باشند چرا که با دریافت دو کارت زرد با یک جلسه محرومیت مواجه خواهند شد و باید حواسشان به حرکات و کارت هایشان باشد تا دست کومان را در این مقطع کلیدی از فصل خالی نکنند. بارسا اگر بازی معوقه مقابل گرانادا را ببرد به صدرنشین لالیگا تبدیل خواهد شد و شانسی جدی برای قهرمانی در این فصل دارد.

4125