مدافع چلسی: امیدوارم هازارد مقابل ما بازی کند

مدافع چلسی: امیدوارم هازارد مقابل ما بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع تیم چلسی اعلام کرده دوست دارد ادن هازارد در بازی فرداشب حضور داشته باشد زیرا او یکی از بهترین بازیکن های دنیا است.

به گزارش فوتبالی، فردا شب تیم رئال مادرید در چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت. دیداری که برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد و البته برای هازارد اهمیت بیشتری چون سابقه بازی در چلسی را دارد. هازارد می‌تواند با هم‌بازیان سابقش رو در رو شود و در همین زمینه هم آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی که در دوران حضور هازارد در این تیم روابطی صمیمی با او داشت اعلام کرده امیدوار است هازارد در ترکیب رئال حضور پیدا کند زیرا او یکی از بهترین‌های دنیا است.

رودیگر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته: من رابطه خوبی اینجا در چلسی با هازارد داشتم. امیدوارم او بتواند بازی کند. صادقانه بگویم اگر شما می‌خواهید برنده شوید باید مقابل بهترین‌ها بازی کنید و هازارد هم یکی از بهترین ها است. از نظر من او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است.

زین الدین  زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در خصوص احتمال بازی کردن هازارد گفته: ادن را در شک نمی‌بینم. او چند روز پیش در زمین خوب بود و این برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد.

1101