چهار بازیکن فولاد در خطر محرومیت

چهار بازیکن فولاد در خطر محرومیت

پایگاه خبری فوتبالی- 4 بازیکن تیم فولادخوزستان در خطر محرومیت از آخرین بازی تیشمان برابر الوحدات اردن قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام برای صعود از مرحله گروهی   لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در تقابل امشب با السد دارد و در صورتی که موفق شود تیم ژاوی را شکست دهد جای این تیم را در رده دوم جدول رده بندی خواهد گرفت و در صورتی که الوحدات اردن موفق شود از النصر امتیاز بگیرد یا حتی این تیم را شکست دهد فولاد می تواند خودش را به نزدیکی النصر برساند و یا حتی با این تیم هم امتیاز شود.

نکونام در بازی امشب صالح حردانی دفاع راست تیمش را به دلیل ابتلا به کرونا همچون بازی دور برگشت برابر النصر عربستان در اختیار ندارد و حردانی بازی آخر فولاد برابر الوحدات را هم از دست خواهد داد.

در این شرایط 4 بازیکن فولاد یعنی فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، محمد آبشک و حسین ابراهیمی در بازی های قبلی کارت زرد گرفته اند و در صورتی که در بازی امشب برابر السد از داور کارت زرد دریافت کنند بازی آخر برابر الوحدات اردن را از دست می دهند پس این چهار بازیکن که جزو نفرات اصلی فولاد حساب می شوند باید جانب احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند تا در بازی آخر کمک حال فولاد و نکونام باشند.

 در این گروه النصر با 8 امتیاز صدر نشین است و تیم های السد، فولاد و الوحدات با 7، 5 و 1 امتیاز در رده دوم، سوم و چهارم هستند.

9697