سمیعی: مذاکرات با هندی ها برای رضایت دادن بی نتیجه بود/ در حال آماده کردن لایحه دفاعی هستیم

سمیعی: مذاکرات با هندی ها برای رضایت دادن بی نتیجه بود/ در حال آماده کردن لایحه دفاعی هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال هند نتیجه ای در بر نداشته است.

به گزارش فوتبالی، پس از سفر پرسپولیس به گوای هند، در حالی‌که کاروان این تیم در هواپیما بود، پست اینستاگرامی در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که حاشیه‌های زیادی برای باشگاه به همراه داشت.

 صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام، با انتشار متنی به جنگ 283 سال قبل ایران و هند اشاره کرده بود و با ادبیات خاصی از آن به عنوان فتح الفتوح یاد کرد، پس از این موضوع با وجود عذرخواهی رسمی باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال هند به صورت رسمی از پرسپولیس شکایت کرد که این موضوع باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است.

در حالی که از اردوی قرمزها در گوا خبر می رسد که مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش می کنند با مذاکره این موضوع را حل و فصل کنند تا این باشگاه با جریمه های احتمالی مواجه نشود اما امروز جعفر سمیعی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی که برای تشییع پیگر حمید جاسمیان حضور پیدا کرده بود اعلام کرد: مذاکره با هندی ها نتیجه ای در بر نداشته ، در حال تهیه لایحه دفاعی هستیم که آن را برای دفاع از باشگاه ارائه کنیم.

در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، یک جریمه سنگین انتظار پرسپولیس را می‌کشد، باشگاهی که همین حالا با انبوهی از مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، حالا باید زیر بار این جریمه سنگین هم برود.

 این یک ضعف آشکار مدیریتی برای مجموعه‌ای است که ظاهرا قدرت کنترل صفحه‌هایش در شبکه‌های اجتماعی را ندارد، باشگاهی که می‌خواهد به هر قیمتی از این فضا درآمدزایی کند اما حالا در خطر جریمه چندصدمیلیون‌ تومانی است و پول زیادی را به سادگی هرچه تمام‌تر به خاطر ضعف در کنترل محتوا از دست خواهد داد. البته قرارداد با کارگزار را مدیریت فعلی باشگاه نبسته است و از این جهت مدیریت فعلی، بی تقصیر به نظر می رسد اما مطمئنا در قرارداد جدید، باید این موارد در نظر گرفته شود تا اینگونه اتفاقات تکرار نشود.

۷۶۵۵