کومان: تقویم باشگاه‌های بزرگ باید بررسی شود/ بازی به بازی پیش می‌رویم

کومان: تقویم باشگاه‌های بزرگ باید بررسی شود/ بازی به بازی پیش می‌رویم

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا شب گذشته ۲-۱ بازی خود مقابل ویارئال را برد تا با توجه به شکست اتلتیکو مقابل بیلبائو حالا شانس حضور در صدر جدول را داشته باشد. رونالد کومان اعلام کرده بازی به بازی پیش رفتن بهترین روش برای رسیدن به قهرمانی در لالیگا است.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از برد مقابل ویارئال به خبرنگاران گفته: بازی‌های زیادی داشتیم و سفرهای زیادی داشتیم و حتی در وقت‌های اضافه هم بازی کردیم. مخصوصا در کوپا دل ری. انرژی زیادی در راه قهرمانی در لالیگا صرف کرده‌ایم. منظور ذهنیت است نه شرایط جسمانی. می‌دانم که تلویزیون نقش مهمی دارد و ما باید آن را قبول کنیم اما باید درباره تقویم باشگاه‌های بزرگ صحبت کنیم.

بارسلونا امسال کوپا دل ‌ری را کسب کرده و در صورتی که بازي‌های خودش در لالیگا را ببرد قهرمان می‌شود. کومان درباره شرایط بارسا گفته: هیچ‌وقت نگفتم کسب دوگانه غیرممکن است اما فکر می‌کنم زمانی که شما در صدر نیستید باید بازی به بازی پیش بروید. ۶ بازی برای ما باقی مانده و ما اینجا هستیم. تیم می‌خواهد یک رقابت دیگر را برنده شود. بازی به بازی پیش رفتن بهترین کار برای قهرمانی در لیگ است.

گفتنی است بارسلونا در راه رسیدن به قهرمانی یک دیدار با رقیب مستقیم خود یعنی اتلتیکو دارد که روز ۸ می (شنبه ۲ هفته دیگر) برگزار خواهد شد.

1101