امید تیم طارمی برای قهرمانی کم شد/ برد دراماتیک رقیب پورتو با 10 نفر

امید تیم طارمی برای قهرمانی کم شد/ برد دراماتیک رقیب پورتو با 10 نفر

پایگاه خبری فوتبالی- رقیب اصلی تیم مهدی طارمی برای رسیدن به قهرمانی در پرتغال در شبی دراماتیک و سخت و نفس گیر به برتری رسید تا فاصله با پورتو به 7 امتیاز افزایش پیدا کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال یکی از حساس‌ترین دیدارهای این رقابت برگزار شد. جایی که اسپورتینگ لیسبون به مصاف براگا، تیم چهارم جدول رفت و توانست در شبی عجیب، سخت و دراماتیک به برتری یک بر صفر دست یابد.

پورتو و طارمی امید زیادی به این مسابقه بسته بودند که در این جدالِ سخت اسپورتینگ امتیاز از دست بدهد اما این اتفاق به طرزی عجیب رخ نداد تا اسپورتینگ شاید سخت ترین دیدارش در مسیر قهرمانی تا انتهای فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در این مسابقه گونسالو ایناکیو در 8 دقیقه 2 کارت زرد گرفت تا اسپورتینگ در دقیقه 18 یک بازیکن از دست بدهد و عملاً بازی از ریتم اصلی خود خارج شود. همه گمان کردند براگا که تیم بسیار خوبی در این فصل بوده، بتواند به صدرنشین لیگ گل بزند و این تیم را شکست دهد اما اسپورتینگ با چنگ و دندان دفاع کرد و توانست با مهارهای درخشان دروازه‌بان خود در بازی بماند. 

در دقیقه 81 اسپورتینگ توانست از تک موقعیت خود با ضربه «ماتئوس نونِس» بیشترین استفاده را ببرد و یک برد سخت، عجیب و دراماتیک را بدست آورد. شاید کمتر کسی احساس می‌کرد که این بازی با برد صدرنشین به پایان برسد ولی اسپورتینگ توانست با این برد اختلاف خود را با پورتو به عدد 7 افزایش دهد و ضربه مهلک به قلب تیم طارمی بزند. 

در جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ در لحظه کنونی با 29 بازی و 73 امتیاز صدرنشین است و پورتو با 28 بازی و 66 امتیاز دوم و بنفیکا با 28 بازی و 60 امتیاز سوم قرار دارد. پورتو با طارمی بامداد فردا میهمان موریرنسه خواهد بود و باید برای باقی ماندن امیدهایش در مسیر قهرمانی این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. 

به غیر از دیدار فردا تنها 5 بازی برای پورتو باقی مانده و این تیم باید امیدوار باشد که اسپورتینگ در دیدارهای پیش رو امتیاز از دست بدهد تا قهرمانی به اردوی تیم طارمی برسد.

7474