گریزمان: قهرمانی درست خودمان است؛ فقط باید بازی‌های‌مان را ببریم

گریزمان: قهرمانی درست خودمان است؛ فقط باید بازی‌های‌مان را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی – آنتوان گریزمان، مهاجم آماده این روزهای بارسلونا که شب گذشته برای این تیم گلزنی کرد اعلام کرده قهرمانی در چنگ بارسلونایی‌هاست و آن‌ها فقط باید بازی خودشان را ببرند.

به گزارش فوتبالی، گریزمان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: همه ما می‌خواهیم قهرمان لالیگا شویم. ۴ تیم وجود دارند که می‌جنگند و ما می‌خواهیم تمام بازی‌های‌مان را برنده شویم. آسان نیست اما یک تیم برای انجام داده آن داریم. مدعیان قهرمانی همیشه تیم‌هایی هستند که در بالای جدول قرار دارند. اتلتیکو مادرید فصلی باورنکردنی را پشت سر می‌گذارد. ما بیشترین تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا قهرمان شویم. قهرمانی در دستان خودمان است. تنها باید تمام بازی‌‌های‌مان را برنده شویم.

گریزمان شب گذشته ۲ گل زد تا آمار خود را ۴ گل در ۳ بازی اخیر برساند. به نظر می‌رسد حضور او به همراه مسی در نوک خط حمله باعث این پیشرفت شده. او در این رابطه می‌گوید: سعی می‌کنم به مدافعان حریف جا بگیریم، به فضا برویم یا برای هم تیمی‌هایم فضاسازی کنم. این پست طبیعی من نیست اما باعث افتخار است که در بارسلونا کنار چنین هم‌تیمی‌هایی  بازی کنی و تمام تلاشت را انجام دهیم. برخی اوقات با گل زدن این تلاش را می‌شود نشان داد و برخی اوقات هم با پاس گل.

1101