گواردیولا پس از پیروزی برابر تاتنهام: فتح جام در تیم‌های بزرگ، آسان است

گواردیولا پس از پیروزی برابر تاتنهام: فتح جام در تیم‌های بزرگ، آسان است

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا چهارمین قهرمانی متوالی خود در جام اتحادیه را با پیروزی در برابر تاتنهام هاتسپر جشن گرفت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب منچسترسیتی موفق شد با تک گل آیمریک لاپورت در برابر تاتنهام به پیروزی برسد و قهرمان لیگ کاپ انگلستان شود. این بیست و پنجمین جام معتبر قهرمانی پپ گواردیولا در دوران سرمربی‌گری‌اش بود. او در بارسلونا و بایرن مونیخ به افتخارات زیادی نیز دست یافت. پپ گواردیولا سابقه یک بار فتح 6 جام ممکن را نیز در کارنامه دارد. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا در گفت و گویی با اسکای اسپورتس پس از پایان بازی در مورد جام‌های کسب کرده‌اش در طول دوران سرمربی‌گری‌اش گفت: "خوب است. من در باشگاه بزرگی همچون بایرن مونیخ، بارسلونا و حالا منچسترسیتی هستم. فتح جام‌ها در باشگاه‌های بزرگ کار آسان‌تری است."

او در ادامه در خصوص حضور محدود هواداران در ورزشگاه ومبلی پس از چند ماه غیبت نیز گفت: "با این که ورزشگاه پر نشد، اما صدای هواداران حس خوبی داشت. خیلی خوشحالم که توانستیم چهارمین قهرمانی متوالی را در لیگ کاپ کسب کنیم. برای پیروزی تلاش زیادی کردیم و فرصت‌های گلزنی خوبی نیز داشتیم. تاتنهام نیز چند موقعیت روی ضد حمله ایجاد کرد، اما در مجموع بازی خوبی ارائه دادیم."

4416