عکس؛ دلداری گرت بیل به بازیکن کره‌ای پس از شکست در فینال

عکس؛ دلداری گرت بیل به بازیکن کره‌ای پس از شکست در فینال

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال جام اتحادیه انگلیس، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 1 بر 0 تاتنهام را شکست دهد و قهرمان این رقابت ها شود. تاتنهام که به تازگی ژوزه مورینیو را اخراج کرده است، نتوانست از پس شاگردان پپ گواردیولا بر بیاید و در نهایت این فینال را باخت و جام را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی در تصویر جالبی که به ثبت رسید، گرت بیل، مهاجم ولزی تاتنهام که از رئال مادرید به طور قرضی راهی تیم لندنی شده است، به سون هیونگ مین، بازیکن کره‌ای تاتنهام، بابت شکست در این فینال دلداری می‌دهد چرا که بازیکن کره ای به شدت ناراحت به نظر می‌رسد. تاتنهام پس از سالیانی دراز در آستانه به دست آوردن یک جام بود اما در نهایت ناکام ماند و نتوانست به مقام قهرمانی برسد و این منچسترسیتی بود که در این بازی به پیروزی رسید و جام را فتح کرد.

گرت بیل هم نتوانست در تاتنهام این جام را به دست بیاورد تا دوران دوم حضورش در تاتنهام چنگی به دل نزند. گمانه زنی هایی وجود دارد که او در تابستان به رئال مادرید باز خواهد گشت و باید دید که این بازیکن در صورت بازگشت به جمع مادریدی ها چه شرایطی را در این تیم به دست خواهد آورد.

1470