می‌خواهم زنده بمانم؛ تقابل نکونام - ژاوی

می‌خواهم زنده بمانم؛ تقابل نکونام - ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی- شنبه 21 فروردین بود که فولادخوزستان ماجراجویی خود را در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی 4-0 برابر العین ثروتمند آغاز کرد.

به گزارس فوتبالی، فولاد تحت هدایت جواد نکونام به روزهای خوب بازگشته است و این تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته است.

فولاد در بازی پلی آف برابر العین موفق شد یک برد پر گل را برابر نماینده امارات به دست بیاورد تا به مرحله گروهی صعود کند و  در گروه D مسابقات با تیم های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن هم گروه شود.

فولا در بازی اول برابر السد، یک بازی منطقی را به نمایش گذاشت موفق شد گل اول را وارد دروازه شاگردان ژاوی کند اما در دقیقه 89 السد موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

شاگردان جواد نکونام در بازی دوم برابر الوحدات اردن به پیروزی یک – صفر دست پیدا کردند و در بازی سوم و آخر دور رفت برابر النصر عربستان در دقیقه 53 از حریف پیش افتادند منهی باز هم نتوانست برتری را حفظ کند در دقیقه 69 النصر گل مساوی را به ثمر رساند.

فولاد در اولین بازی دور برگشت برابر النصر با نتیجه 2-0 شکست خورد اما این در حالی بود که اگر مهران موسوی مدافع میانی فولاد دقت بیشتری می کرد و توپ را لو نمی داد فولاد با نتیجه2-0 شکست نمی خورد.

حالا فولاد در بازی فردا برای زنده نگه داشتن شانس صعود باید برابر السد قطر به میدان برود و فولاد 5 امتیازی با پیروزی در این بازی می تواند 8 امتیاز شود و بالا تر از السد 7 امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرد تا همه چیز به بازی آخر کشیده شود. 

فولاد با برتری برابر الوحدات اردن در بازی آخر که تیم ضعیف تری نسبت به النصر و السد است می تواند 11 امتیازی شود و امیدوار به نتیجه دلخواهش در بازی همزمان میان النصر و السد باشد و این یعنی فولاد می خواهد در لیگ قهرمانان آسیا به ماجراجویی اش ادامه بدهد تا امید در دل هواداران پرشورش زنده بماند.

9697