مربی الهلال: از اخراج نمی ترسم

مربی الهلال: از اخراج نمی ترسم

پایگاه خبری فوتبالی- روجریو میکال سرمربی الهلال گفت که فوتبال برای درس گرفتن است و او ترسی از اخراج ندارد.

به گزارش فوتبالی، قطعا شگفتی ساز ترین تیم این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تاجیکستان بوده است. تیمی که موفق شد در دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال پرمهره و پرستاره را با نتیجه 4 بر یک شکست داده و به صدر جدول صعود کند.

روجریو میکال سرمربی برزیلی الهلال پس از باخت فاجعه بار مقابل تیم استقلال دوشنبه تأکید کرد که از اخراج نمی ترسد. او گفت: کار ما هنوز ادامه دارد و برنامه هایمان را به طور کامل ارائه خواهیم داد.

او گفت: فوتبال پر از درس و تجربه است. ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و به گل نیز رسیدیم. ما در این بازی یاد گرفتیم که اگر با تمرکز ذهنی بالایی وارد مسابقه می شدیم، می توانستیم از آنچه که اتفاق افتاد، جلوگیری می کردیم.

مربی تیم الهلال خاطرنشان کرد: شکست مقابل استقلال، بازی است که باید فراموش شود و ما از همه درس های آن بهره مند خواهیم شد. با یک گل پیش افتادیم و در پایان باختی پذیرفتیم که قابل قبول نیست اما شانس رقابت هنوز هم برای ما وجود دارد.

او در پایان گفت: در نتایج منفی و شکست ها، اتهامات بیش از اندازه متوجه یک شخص می شود و من به عنوان یک مربی مسئولیت این شکست را بر عهده دارم. اما باید آرامش خود را حفظ کنیم، شانس برای ما هنوز باقی است و باید نتیجه را فراموش کنیم.

6641