سوال روز/ پرسپولیس و کارگزار در خط پایان؟

سوال روز/ پرسپولیس و کارگزار در خط پایان؟

پایگاه خبری فوتبالی- طی چند روز آینده باشگاه پرسپولیس در مورد ادامه همکاری با کارگزار تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، قرار است پرسپولیس طی چند روز آینده در مورد ادامه همکاری با کارگزار فعلی تصمیم گیری کند. باشگاه پرسپولیس این روزها در شرایط خاص مالی قرار گرفته و بدهکاری‌های مختلف و البته عدم درآمدزایی توسط مدیران باشگاه باعث شده وضعیت این باشگاه بغرنج شود. برخی منابع آگاه در داخل باشگاه پرسپولیس مدعی شده‌اند عدم واریز مبالغی ازسوی کارگزار به باشگاه پرسپولیس، باعث‌شده مدیران نتوانند به وعده‌های خود درقبال بازیکنان و حتی برخی طلبکاران عمل کنند.

جعفر سمیعی از زمانی که به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، جلسات زیادی را با آتیه داده‌پرداز برگزار کرد تا بتواند راه‌حلی برای توافقی جدید و تزریق پول به باشگاه ازطریق کارگزار پیدا کند، اما او در مقاطع حساس مختلفی مثل پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و زمان سررسید پرداخت پول ماریو بودیمیر، نتوانست مدیران آتیه داده‌پرداز را مجاب کند که به باشگاه پولی بپردازند، آتیه‌ای‌ها در آن زمان معتقد بودند که حسن‌نیت خود را به پرسپولیسی‌ها نشان داده‌اند و زمانی که بدهی به برانکو باشگاه را تهدید می‌کرد، آنها با پرداخت زودهنگام مطالبات باشگاه تا پایان سال، این خطر را از سر قرمزها باز کردند.

تاریخ قرارداد کارگزار با باشگاه پرسپولیس در پایان اردیبهشت به اتمام می رسد و هنوز مشخص نیست قرمزها قرارداد خود را تمدید می کنند یا نه، اگرچه هنوز باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته واکنشی در مورد احتمال تمدید قرارداد با کارگزار فعلی نشان نداده اما برخی اخبار دریافتی از درون باشگاه حکایت از آن دارد که احتمال تمدید نکردن قرارداد و همکاری باشگاه با یک اسپاسر دیگر وجود دارد.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که سمیعی و شکوری به همراه صدری رییس هیات مدیره رایزنی هایی برای پیدا کردن منابع مالی داشته و مذاکرات خوبی را هم در این زمینه انجام داده اند تا در صورت پایان همکاری با کارگزار فعلی با ثبت قراردادی جدید و البته رفع متمم هایی که در قرارداد با کارگزار فعلی از سوی مهدی رسول پناه در آن گنجانده شد و در این یک سال دست پرسپولیس را در درآمدزایی بسته بود، قرارداد متفاوتی را با کارگزار جدید به امضاء برسانند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه پرسپولیس پس از پایان قرارداد با آتیه پرداز که وزارت ورزش یکی از حامیان قرارداد آنها بود سراغ کارگزار جدید خواهد رفت یا نه.

7655