ویارئال 1-2 بارسلونا؛ بریس گریزمن، کاتالان‌ها را به رده دوم برد

ویارئال 1-2 بارسلونا؛ بریس گریزمن، کاتالان‌ها را به رده دوم برد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در برابر ویارئال به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد. 

به گزارش فوتبالی، از هفته سی و دوم لالیگا دو تیم ویارئال و بارسلونا از ساعت 18:45 در ورزشگاه دلا کرامیکا به مصاف هم رفتند. بارسلونا پیش از شروع این دیدار در فاصله 5 امتیازی اتلتیکومادرید قرار داشت و برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی‌اش، باید در این دیدار 3 امتیاز را کسب می‌کرد. 

در نیمه اول، ویارئال کمی بازی را بهتر آغاز کرد. آن‌ها موفق شدند در دقیقه بیست و ششم توسط ساموئل چاکووئز به گل برسند. خوشحالی میزبان زیاد طول نکشید و دو دقیقه بعد از گل ویارئال، بارسلونا توسط آنتوان گریزمن به گل اول دست پیدا کرد. فشار بارسا کاهش نیافت و آن‌ها در دقیقه سی و پنج بار دیگر با ضربه گریزمن به گل دوم دست پیدا کردند. نیمه اول با نتیجه 1-2 به پایان رسید. 

در نیمه دوم ویارئال تیم برتر میدان بود. آن‌ها در همان ابتدای نیمه چند فرصت خوب گلزنی داشتند، اما نتوانستند از فرصت‌ها بهره‌ای ببرند. در دقیقه 65 مانو تریگوئروس، وینگر ویارئال با دریافت کارت قرمز مستقیم، از زمین بازی اخراج شد تا کار میزبان برای به تساوی کشاندن بازی سخت تر شود. با این وجود شاگردان امری، چند موقعیت زهرداری خلق کردند، اما دفاع بارسلونا اجازه پیش‌روی به مهاجمین ویارئال نداد تا بازی با همان نتیجه 1-2 به پایان برسد. 

4416