عکس؛ هواداران بامزه کاغذی در بازی بارسلونا و ویارئال

عکس؛ هواداران بامزه کاغذی در بازی بارسلونا و ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - شیوع بیماری کرونا و تبعاتی که این همه‌گیری در پی داشته است، موجب شده که هواداران فوتبال برای تماشای بازی ها دیگر نتوانند به ورزشگاه ها بروند. در اسپانیا و در برخی از ورزشگاه ها، برای جبران کمبود عدم حضور هواداران، صدای تشویق های آن ها به صورت ضبط شده در ورزشگاه پخش می‌شود و در برخی ورزشگاه ها هم علاوه بر این قضیه، تصویر هواداران را به طور کاغذی و مقوایی ساخته‌اند و روی سکو ها گذاشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، در بازی بارسلونا و ویارئال که در ورزشگاه خانگی ویارئال یعنی لاسرامیکا برگزار می‌شود، باشگاه ویارئال برای پر کردن جای خالی هواداران تدبیر بامزه ای اندیشیده است و از هوادارانی کاغذی و مقوایی استفاده کرده است اما نکته جالب این قضیه این است که به نظر می‌رسد در ساخت این آدمک های مقوایی زیاد دقت نشده است به طوری که روی چهره‌ی یک مرد مو های بلند به رنگ زرد گذاشته شده است و حالتی زنانه پیدا کرده است!

این تصویر از هواداران باشگاه ویارئال مورد توجه قرار گرفته است و در شبکه های اجتماعی به سوژه کاربران تبدیل شده است چرا که به شکل بامزه ای از هواداران کاغذی در این بازی استفاده شده است و یکی از مصیبت های دوران کرونا برای فوتبال را به رخ کشیده است!

1470