فغانپوربالاخره از فدراسیون فوتبال جدا شد/ به زودی دفترش را تحویل می دهد

فغانپوربالاخره از فدراسیون فوتبال جدا شد/ به زودی دفترش را تحویل می دهد

پایگاه خبری فوتبالی- همانطور که دیروز هم خبر آمده بود صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال پس از کش و قوس های فراوان از فدراسیون فوتبال جدا شد.

به گزارش فوتبالی، در پی روند تغییرات در فدراسیون فوتبال مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال جدا شد و قرار شده تا پایان هفته جاری کار مربوط به تسویه خود را انجام دهد و فرایند تحویل دفتر به مدیر جدید هم صورت پذیرد.

پیش از این اخباری مبنی بر کنار گذاشتن فغانپور در رسانه ها منتشر شده بود که حواشی زیادی به وجود آورد و حتی شخص صفی الله فغان پور دو سه مصاحبه جنجالی درباره ماجرای جریمه 10 هزار فرانک انجام داد. 

امروز فغانپور در صحبت کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت جدایی خود را تایید کرد و گفت هنوز دفترش را تحویل نداده اما تا پایان هفته دفترش را تحویل می دهد. 

به نظر می رسد رسانه ای شدن اتفاقات و حواشی مربوط به ضرر ده هزار فرانکی و کوتاهی مدیران مربوطه در فدراسیون فوتبال و تعلل در پاسخ دادن به فیفا، در این جدایی بی تاثیر نبوده است. در هر حال فغانپور از مدیرانی است که در لیست مازاد قرار گرفته است. برخی خبرها حاکی از آن است که برخی روسای کمیته ها و مدیران دپارتمانها تا پایان خرداد 1400 از فدراسیون فوتبال جدا خواهند شد. البته هنوز عزیزی خادم تغییرات در کمیته ها را به آن صورت شروع نکرده است اما قنبرزاده به برخی تغییرات را در دپارتمانها شروع کرده است. 

6621