افسانه دو برادر؛ تاریخ سازی برادران هیگواین با گلزنی در MLS

افسانه دو برادر؛ تاریخ سازی برادران هیگواین با گلزنی در MLS

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو و گونزالو هیگواین در تاریخ لیگ آمریکا تاریخ سازی کردند. هرگز در بیش از 25 سالی که از  تاسیس لیگ حرفه ای آمریکا می گذرد، نشده بود که دو برادر در یک بازی گل بزنند تا این که شنبه شب در بازی اینتر میامی و فیلادلفیا یونیون این اتفاق رخ داد و بدین ترتیب تیم دیوید بکام برای اولین بار از زمان شروع کار فیل نویل  به عنوان مربی، در بازیهای رسمی به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی اولین پیروزی فصل خود را با برد دو بر یک در مقابل فیلادلفیا کسب کرد. یونیون با گل مونترو در دقیقه 54 پیش افتاد اما بعد از آن نوبت کامبک زدن برادران هیگواین بود. گونزالو در دقیقه 73 گل تساوی را روی ضربه کاشته ای که برادرش فدریکو گرفته بود، به ثمر رساند. این دومین بازی پیاپی است که هیگواین گل می زند. ده دقیقه بعد فدریکو با ضربه سر کار را تمام کرد.

گونزالو در اولین فصلش در لیگ آمریکا فقط یک گل زده بود اما در این فصل  حس و حال متفاوتی دارد. فدریکو نیز از تابستان و از زمانی که هنوز در دی سی یونایتد توپ می زد، گلزنی نکرده بود. فدریکو در فصل گذشته فقط چهار بازی و 21 بازی برای اینتر میامی داشت اما در این فصل در دو بازی اخیر به عنوان یار تعویضی به زمین آمده است که در مقابل فیلادلفیا خوش درخشید و به ناجی تیم دیوید بکام تبدیل شد.

4125