شنوفی: فردوس نسل جدیدی را به فوتسال کشور معرفی کرد

شنوفی: فردوس نسل جدیدی را به فوتسال کشور معرفی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- فوتسالیست قمی سفیر تهران گفت: فردوس قم نسل جدیدی را به فوتسال کشور معرفی کرد و از این بابت به آن‌ها تبریک ویژه می‌گویم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محسن شنوفی عنوان کرد: وضعیت تیم سفیر از لحاظ نتیجه گیری در نیم‌فصل دوم مسابقات بهتر شده اما متاسفانه برای دیدار با ایرالکو اراک دو مصدوم و دو محروم داریم که این کار را برای تیم ما دشوار می‌کند.

وی افزود: با این وجود ما قطعا برای کسب سه امتیاز به اراک می‌رویم و برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شنوفی ادامه داد: شرایط بدنی من در حال حاضر خوب است و اگرچه در بازی گذشته به دلیل مشکلات شغلی نتوانستم سفیر را همراهی کنم اما در این بازی قطعا برای پیروزی تیم سنگ تمام خواهم گذاشت.

وی گفت: با مدیریت و کادر فنی خوبی که داریم قطعا برای صعود به پلی آف خواهیم جنگید و من این نوید را می‌دهم که اگر سفیر به پلی آف صعود کند آن‌را لیگ برتری بدانید.
فوتسالیست قمی سفیر تهران در ادامه با اشاره به وضعیت فوتسال استان قم در فصل گذشته لیگ برتر اظهار کرد: فردوس قم نسل جدیدی را به فوتسال کشور معرفی کرد و از این بابت به آن‌ها تبریک ویژه می‌گویم اما نماینده استان قم در لیگ برتر در حق بازیکنان قدیمی خود مقداری کم لطفی کرده که تمام تقصیرات آن بر گردن مدیریت تیم نیست و جاهایی نیز مسئولین ورزش استان قم کمک در خور و شایسته ای به ایشان نکردند.

وی افزود: اما قلبا همیشه خواستار بهترین‌ها برای تیم شهرم بوده‌ام چون بنده فوتسالم را مدیون استان قم هستم و در آینده ای نزدیک قطعا هر چه در توانم باشد به نماینده شهرم کمک خواهم کرد.

6641