وراتی: امسال یکی از بهترین سال‌های لیگ فرانسه است؛ مجبوریم برنده شویم!

وراتی: امسال یکی از بهترین سال‌های لیگ فرانسه است؛ مجبوریم برنده شویم!

پایگاه خبری فوتبالی – مارکو وراتی پس از برد مقابل متز اعلام کرده با توجه به اینکه ۴ تیم در لیگ امسال فرانسه شانس قهرمانی دارند و یکی از پرفشارترین لیگ‌ها در حال برگزاری است آن‌ها مجبورند برنده شوند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم پاری‌سن‌ژرمن مقابل متز قرار گرفت و توانست با ۲ گل کیلیان امباپه و یک گل از مائورو ایکاردی با نتیجه ۱-۳ برنده شود. پس از اتمام این بازی وراتی لیگ امسال فرانسه را لیگی فوق‌العاده جذاب دانست و اعلام کرده آن‌ها مجبورند در تمام بازی‌ها برنده شوند.

وراتی در گفت و گوی پس از بازی خود گفته: تا حدودی مجبوریم برنده شویم. برنامه‌ای داریم که تا جایی که می‌شود برنده شویم. دیگران بازی می‌کنند و راه‌ خود را می‌روند. باید ببینیم چه کسی اول می‌شود.

هافبک ایتالیایی موق تیم پاری‌ژرمن در ادامه افزود: لیگ فوق‌العاده‌ای است. یکی از زیباترین‌ها است. هنوز ۴ تیم شانس قهرمانی در لیگ دارند. این دلیلی است بر اینکه چرا نمی‌توانیم اشتباه کنیم. امروز یک بازی جدی انجام دادیم. برنده شدیم و شایسته آن بودیم. خوشحالیم.

گفتنی است پاری‌سن‌ژرمن هم اکنون با ۷۲ امتیاز و یک بازی بیشتر از رقبا در صدر قرار دارد. لیل با ۷۰، ‌موناکو با ۶۸ و لیون با ۶۷ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

1101