بالاخره جزئیات مکالمه مخفیانه هالند و فودن لو رفت

بالاخره جزئیات مکالمه مخفیانه هالند و فودن لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی - سه هفته از بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان منچسترسیتی و دورتموند می گذرد اما همچنان حرف و حدیث هایی در این باره که فودن و هالند مهاجمان دو تیم در پایان بازی در حالی که دهانشان را پوشانده بودند، چه چیزی به هم گفتند، ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن نروژی گزینه محبوب منچسترسیتی برای خرید در خط حمله در تابستان آینده است و به همین خاطر این مکالمه به شدت مورد توجه قرار گرفت. در ابتدا برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده بودند که هافبک انگلیسی منچسترسیتی به هالند گفته است که فصل بعد به ورزشگاه اتحاد برود اما امروز تلگراف به جزئیات این صحبت ها اشاره کرده است.

در حقیقت صحبت های این دو بازیکن هیچ ربطی به آینده نداشته است و مربوط به اتفاقات بازی بوده است. هالند با لحنی حاوی شوخی خطاب به فودن گفته است که اگر قرار بوده کسی گل بزند، خودش است چرا که مهاجم نروژی متخصص گلزنی است و نه مهاجم انگلیسی. در حقیقت فودن در آن بازی گلی را زد که پیروزی را به تیم گواردیولا داد و به صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی کمک کرد. رویس در آن بازی برای دورتموند گلزنی کرد و در بازی برگشت نیز انگلیسی ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند تا با دو برد در مقابل دورتموند به نیمه نهایی برسند. فودن در بازی برگشت هم گلزنی کرد.

4125