آرسنال جانشین اودگارد را در فصل آینده انتخاب کرد

آرسنال جانشین اودگارد را در فصل آینده انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در صورتی که مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید با پایان قرارداد قرضی خود در فصل آینده در ورزشگاه امارات نماند، آرسنال به سراغ جذاب یولیان برانت خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن نروژی در ژانویه به صورت قرضی به لندنی ها ملحق شد. اودگارد در چهارده بازی خود دو گل زده و البته آرتتا نیز علاقه زیادی به وی دارد اما درخواست مالی بالای رئال برای فروش اودگارد در فصل آینده باعث شده تا مربی اسپانیایی امید چندانی به حفظ اودگارد نداشته باشد.

آرسنال می داند که رئال مادرید روی اودگارد 22 ساله حساب می کند و اگر قرار به فروش وی باشد هم مبلغ بالایی درخواست خواهند کرد. در این شرایط برانت می تواند به جانشین اودگارد در خط هافبک تبدیل شود. آرتتا در زمستان گذشته نیز هافبک دورتموند را می خواست. برانت از زمان حضور ترزیچ روی نیمکت تیم آلمانی خیلی کمتر بازی می کند. او در این فصل فقط شانزده بار در بوندسلیگا فیکس بوده و به همین خاطر به جدایی فکر می کند.

البته مارکو رز در پایان فصل جانشین ترزیچ روی نیمکت دورتموند می شود و شاید مربی جدید زردپوشان بتواند نظر برانت را عوض کند. آرسنالی ها می خواهند برای خرید هافبک دورتموند 25 میلیون یورو بپردازند.

4125