رییس یوفا این بار به بازیکنان و مربیان حمله کرد: دستمزدتان را کم کنید

رییس یوفا این بار به بازیکنان و مربیان حمله کرد: دستمزدتان را کم کنید

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر چفرین رئیس یوفا مصاحبه ای با دیلی میل داشت که به انتقادها از جانب مربیان و بازیکنان در مورد لیگ قهرمانان اروپای جدید واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، یوفا تصمیم گرفته است که از سال 2024 تعداد تیم ها و بازیهای لیگ قهرمانان اروپا را افزایش بدهد که برخی از بازیکنان و مربیان انتقاد کرده اند و حالا چفرین در جواب آنها گفته است:" همیشه می توان بازیهای کمتری را برگزار کرد اما دستمزد مربیان و بازیکنان هم باید بر همین اساس تنظیم شود. نمی توان درآمد بیشتری کسب کرد و به جایش حقوق ها افزایش پیدا کند."

چفرین گفته است که یوفا آماده بررسی پیشنهادهای جدید برای لیگ قهرمانان اروپا است. در قوانین یوفا قرار است که از سال 2024 تعداد تیم های لیگ قهرمانان از 32 به 36 افزایش پیدا کند که تا کنون یورگن کلوپ و پپ گواردیولا سرمربی های لیگ انگلیس از این تصمیم انتقاد کرده اند هر چند که به نظر می رسد چفرین قرار نیست که به این انتقادها توجهی داشته باشد. رییس یوفا در روزهای اخیر با حمله به تیم های بزرگ اروپا به خاطر ماجرای سوپرلیگ نامش را سر زبان ها انداخته و حالا نیز با منتقدان چمپیونزلیگ جدید می جنگد.

4125