رکورد جالب جیمز میلنر؛ آقای تعویضی!

رکورد جالب جیمز میلنر؛ آقای تعویضی!

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم لیورپول در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نیوکاسل رفت و اما نتوانست ۳ امتیاز را کسب کند. در این دیدار اما یک رکورد جالب توسط میلنر شکسته شد.

به گزارش فوتبالی، میلنر شب گذشته در دقیقه ۵۸ به جای ژوتا وارد بازی شد یک رکورد شکست. او حالا بازیکنی است که بیشتر از هر کس دیگری در تاریخ لیگ برتر به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده!

میلنر ۳۵ ساله سابقه زیادی در تیم‌های لیگ برتر دارد و با لباس لیدزیونایتد، نیوکاسل، استون ویلا، سیتی و حالا لیورپول به میدان رفته. او پیشتر هنگامی که با لباس لیدز اولین بازی خود را در لیگ برتر وارد بازی کرد به دومین بازیکن جوان تاریخ لیگ برتر تبدیل شد. با ۱۶ سال و ۳۰۹ روز سن. حالا هم با حضور به جای ژوتا به یک رکورد جدید دست یافته.

دومین بازیکنی که بیشتر از همه در لیگ برتر به عنوان تعویضی وارد میدان شده پیتر کراوچ، مهاجم سابق تیم‌های استوک و تاتنهام است که او هم سابقه حضور در لیورپول را دارد. کراوچ ۱۵۸ بار به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده.

رتبه سوم تا دهم در جدول بالا قابل مشاهده است که در آن نام‌هایی آشنا چون تئو والکات، نوانکو کانو، جو کول و رایان گیگز هم وجود دارند.

1101