زمان بازگشت کاپیتان رئال مادرید از مصدومیت مشخص شد

زمان بازگشت کاپیتان رئال مادرید از مصدومیت مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید، دوران ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشت و در حال ریکاوری از مصدومیت عضلانی خود است که باعث شده شش بازی اخیر را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان رئال مادرید که تحت عمل جراحی قرار گرفته بود به گفته خودش روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما به تدریج به بازگشت به میادین فوتبال نزدیک می شود. راموس این روزها با شدت بالایی در خانه و در زمین تمرین والدبباس کار می کند تا هر چه زودتر برگردد و بتواند در مقطع پایانی فصل به هم تیمی هایش کمک کند.

در حال حاضر تمرکز اصلی راموس روی حضور در بازی برگشت میان رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج در نیمه نهایی چمپیونزلیگ در روز پانزدهم اردیبهشت است. راموس این روز را در تقویم خود علامت زده است هر چند که بعید نیست چند روز قبلش مقابل اوساسونا دقایقی بازی کند تا با خیال راحت در لندن فیکس شود. راموس این روزها اختصاصی با توپ تمرین می کند و احتمال می رود که اواخر هفته بتواند به تمرین گروهی اضافه شود. البته زیدان اهل ریسک کردن در مورد مصدومان نیست و تا زمانی که کاپیتان به صد در صد آمادگی خود نرسد به سراغش نخواهد رفت.

4125