گلایه مدافع رئال مادرید: برنامه بازی‌ها طاقت فرسا است!

گلایه مدافع رئال مادرید: برنامه بازی‌ها طاقت فرسا است!

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم رئال مادرید به مصاف بتیس رفت و در این دیدار متوقف شد. رئالی‌ها حالا با این تساوی در صورت برد اتلتیکو و بارسلونا شانس کمی برای قهرمانی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات مهم در این بازی برای زیدان حضور کارواخال در زمین بود که برای اولین بار از ماه بهمن اتفاق افتاد. هرچند که باعث پیروزی آن‌ها نشد. کارواخال البته یکی از مهم‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن رئال مادرید را برنامه بسیار فشرده بازی‌ها می‌داند.

کارواخال در مصاحبه پس از بازی خود گفته: برنامه بازی‌ها بسیار طاقت‌فرسا است و تعداد غایبین بسیار قابل توجه. نه تنها مربی نمی‌تواند روی همه بازیکنان حساب کند بلکه بازیکنان هم نمی‌توانند استراحت کنند.

رئال مادرید که در آستانه حضور در صدر جدول بود حالا اگر اتلتیکو بازی‌اش را ببرد، با صدر جدول ۵ امتیاز اختلاف پیدا می‌‌کند. کارواخال در این رابطه افزود: پیام خوش‌بینی می‌فرستیم. ۱۵ امتیاز باقی مانده و می‌خواهیم سعی کنیم همه آن ۱۵ امتیاز را کسب کنیم اما امروز می‌توانستیم با کسب امتیاز روی اتلتیکو مادرید فشار ایحاد کنیم که نکردیم.

مدافع راست تیم رئال مادرید که چندی پیش هم دچار مصدومیت شده در ادامه درباره بازی مقابل بتیس افزود: فکر می‌کنم در یک سوم هجومی‌مان باید با گرسنگی و عطش بیش‌تری کار می‌کردیم. این تساوی ما را از صدر جدول لالیگا دور کرد.

1101