تحریم تمام شبکه‌های اجتماعی توسط نهادهای فوتبال در انگلیس

تحریم تمام شبکه‌های اجتماعی توسط نهادهای فوتبال در انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه‌های فوتبال در انگلیس در بازی‌های هفته آینده از شبکه‌های اجتماعی به هیچ وجه استفاده نخواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه ای که  باشگاه‌های فوتبال در انگلیس، اتحادیه فوتبال و لیگ بانوان انگلیس منتشر کرده اعلام شده تمام پلت‌فرم‌ها از جمعه ۳۰ آپریل تا دوشنبه ۳ می بایکوت خواهند شد و هیچ استفاده‌ای از آن‌ها انجام نمی‌شود.

این تحریم در اعتراض به دنباله دار بودن توهین‌هایی است که بازیکنان در ماه‌های اخیر متحمل شده‌اند. دلیل این حرکت اعتراضی وادار ساختن مسئولین فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به انجام اقداماتی جهت مبارزه با این کار است.
ریچادر مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر گفته: تحرکات نژادپرستی به هر نحوی غیر قابل قبول است و جریاناتی که در این زمینه در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم نباید ادامه پیدا کند. سازمان لیگ و باشگاه‌های ما در کنار فوتبال می‌ایستند تا با این تحریم،‌ مدیران شبکه‌های اجتماعی را به حذف توهین‌های نژادپرستی وادار کنند. به چالش کشیدن شبکه‌های اجتماعی را متوقف نخواهیم کرد و می‌خواهیم تا قوانین‌شان در این زمینه را بهبود بخشند.

گفتنی است در این اقدام تحریمی، هواداران به هیچ وجه اخبار یا بروزرسانی اطلاعات در خصوص لیگ برتر و فوتبال انگلیس را از هیچ شبکه‌ اجتماعی در بازی‌های هفته آینده مشاهده نخواهند کرد.

1101