زیدان پس از تساوی: لالیگا هنوز برای ما تمام نشده

زیدان پس از تساوی: لالیگا هنوز برای ما تمام نشده

پایگاه خبری فوتبالی – زیدان پس از از دست دادن ۲ امتیاز مقابل بتیس هنوز همه چیز را تمام شده نمی‌داند و اعلام کرده تا آخرین لحظه برای فتح لالیگا می‌جنگند.

به گزارش فوتبالی، زیدان پس از تساوی مقابل بتیس به خبرنگاران گفت: ۲ امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم و این مسئله واضح است. از لحاظ دفاعی بسیار خوب بودیم اما در حمله خیلی چیزها را کم داشتیم. در قسمت جلوی زمین خوب نبودیم. امتیاز مهمی را از دست دادیم و به اندازه ای که بد بودیم، این امر سخت است. امتیاز از دست دادیم اما تمرکزمان روی دیدار سه‌شنبه است. راه زیادی در لالیگا مانده و تا لحظه آینده خواهیم جنگید. ماجرا امشب (دیشب) به پایان نرسیده. آماده دیدار بعدی هستیم که قرار است سخت‌ترین دیدارمان در تمام فصل باشد. چیزی برای بردن کم داشتیم. این واقعیت است اما خوب هستیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: حضور هازارد و عملکرد او؟ او واقعا تاثیرگذار بود. خوشحالیم که ادن را می‌بینیم زیرا او بازیکنی است که برای ما در بازی‌ها مشارکت می‌کند. کارواخال؟ خواهیم دید که که او چگونه بازی می‌کند. یک روز او ۲۰ دقیقه بازی کرد و امروز اندکی بیشتر. این مسئله برای بازگشت مندی و کروس هم وجود خواهد داشت اما باید صبر کنیم. باید ریکاوری شویم.

1101