عکس؛ دیدار لاپورتا با پوچ و مینگوئزا در مسابقه تنیس رافائل نادال

عکس؛ دیدار لاپورتا با پوچ و مینگوئزا در مسابقه تنیس رافائل نادال

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا که چندی پیش به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شد، اخیرا در تورنومنت تنیس شهر بارسلونای اسپانیا، برای تماشای مسابقه رافائل نادال، تنیسور مشهور اسپانیایی، حاضر شد و دو بازیکن جوان بارسلونا یعنی ریکی پوچ و اسکار مینگوئزا را هم در آن جا دید و با آن ها دیدار و خوش و بشی داشت.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا در دوران اول ریاست خود در باشگاه بارسلونا اعتقاد ویژه ای به جوانان داشت و با حضور بازیکنان جوان که از آکادمی بارسلونا به تیم اصلی آمده بودند و همچنین مربیگری پپ گواردیولا توانست دستاورد های زیادی داشته باشد. اکنون به نظر می‌رسد که خوان لاپورتا در این دوره از مدیریت خود در بارسلونا هم می‌خواهد به بازیکنان جوانی مثل اسکار مینگوئزا و ریکی پوچ بها داده شود و بارسلونا بر اساس بازیکنان جوان شکل بگیرد.

البته باید دید که خوان لاپورتا چه خرید هایی را در تابستان آینده انجام خواهد داد و اوضاع برای باشگاه بارسلونا به چه شکلی پیش خواهد رفت.

دیدار لاپورتا با پوچ و مینگوئزا در حاشیه مسابقه تنیس رافائل نادال از تورنومنت بارسلون، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. گفتنی است که رافائل نادال یکی از بهترین تنیسور های دنیاست که طرفداران زیادی دارد.

1470