وست‌هام یونایتد 0-1 چلسی؛ بازگشت آبی‌های لندن به جاده پیروزی

وست‌هام یونایتد 0-1 چلسی؛ بازگشت آبی‌های لندن به جاده پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان توخل در دربی لندن به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم وست‌هام یونایتد و چلسی از ساعت 21 در ورزشگاه لندن به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی به میدان آمدند که با 55 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته بودند. 

در نیمه اول، شاگردان توماس توخل مالک مطلق توپ و میدان بودند. آن‌ها از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و موقعیت‌های زهرداری روی دروازه لوکاژ فابیانسکی خلق کردند. وست‌هام در 10 دقیقه پایانی کمی جلو کشید و از لاک دفاعی خود بیرون آمددر دقیقه 37 برخوردی با سوژک هافبک وست‎‌هام در محوطه جریمه چلسی شکل گرفت، اما داور پس از بررسی صحنه، خطای پنالتی اعلام نکرد. در دقیقه 43 تیمو ورنر با پاس گل چیلول، برای چلسی گلزنی کرد و نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم، این وست‌هام بود که بازی را بهتر آغاز کرد، اما نتوانستند قفل دروازه ادوارد مندی را باز کنند. در دقیقه 81 فابین بابلئونا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا کار وست‌هام برای جبران کردن گل خورده سخت‌تر شود. در 10 دقیقه پایانی، چلسی بازی را در دست گرفت و اجازه نداد تا میزبان 10 نفره کاری از پیش ببرد. این بازی در نهایت با نتیجه 0-1 به سود چلسی اتمام یافت. 

چلسی با این پیروزی 58 امتیازی شد و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به وست‌هام در رده چهارم باقی ماند. 

4416