باشگاه گوای هند هم رسما از پرسپولیس به AFC شکایت کرد/ دردسرهای پست اینستاگرامی همچنان ادامه دارد

باشگاه گوای هند هم رسما از پرسپولیس به AFC شکایت کرد/ دردسرهای پست اینستاگرامی همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس خبرهایی که منتشر شده علاوه بر فدراسیون فوتبال هند، باشگاه گوای هند هم به‌دلیل پست اینستاگرامی حاشیه‌ساز باشگاه پرسپولیس، از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما شکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی دقایقی پیش خبرگزاری ایسنا، این خبر را منتشر کرد. چند روز پیش خبر آمده بود که فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس به خاطر انتشار پست اینستاگرامی شکایت کرده است اما حالا خبر آمده که علاوه بر فدراسیون هند، باشگاه گوای هند هم از پرسپولیس شکایت کرده است.

 پس از سفر پرسپولیس به گوای هند، در حالی‌که کاروان این تیم در هواپیما بود، پست اینستاگرامی در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که حاشیه‌های زیادی برای باشگاه به همراه داشت. این پست به حمله نادرشاه افشار به هند اشاره کرده بود و امتیازهای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با به غنیمت گرفتن دو الماس ارزشمند کوه نور و دریای نور مقایسه کرده بود.

با وجود عذرخواهی رسمی پرسپولیسی‌ها، اما تبعات آن پست علیه این باشگاه تمامی ندارد.در همین حال، باشگاه گوای هند هم مثل فدراسیون فوتبال هند رسما از پرسپولیس به‌دلیل آنچه توهین به مردم هند خوانده، رسما به AFC شکایت کرده است. البته شنیده شده سه مورد اتهامی علیه پرسپولیس از سوی دو شاکی مطرح شده که در این زمینه باید باشگاه پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال اظهارنظر کند. یکی از موارد اتهامی درباره پرواز تهران به گواست که هندی ها ادعا کرده اند، باند پرواز آماده نشستن هواپیمای پرسپولیس نبوده اما آنها اصرار به پریدن داشته اند و از این جهت متضرر شده اند. ظاهرا موارد اتهامی دیگری هم وجود دارد که همانطور که گفته شد، باید باشگاه پرسپولیس درباره این اتهام ها شفاف سازی کند.

یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این خبر با اینکه نامش منتشر نشده اما به خبرگزاری ایسنا گفته است:" در حال تهیه لایحه دفاعی هستیم که آن را برای دفاع از باشگاه ارائه کنیم. البته به‌صورت موازی در صدد مذاکره با باشگاه گوا هم هستیم و امیدواریم مشکل از طریق مذاکره حل شود." ظاهرا پرسپولیس تا روز دوشنبه برای دفاع مهلت دارد.

6641