مصدومیت شدید طاها نعمتیان در بازی مقابل مقاومت البرز

مصدومیت شدید طاها نعمتیان در بازی مقابل مقاومت البرز

پایگاه خبری فوتبالی- فوتسالیست قمی سن ایچ ساوه گفت: متاسفانه دستم از دو ناحیه دچار شکستگی شده و باید تحت جراحی قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، طاها نعمتیان عنوان کرد: شب گذشته در دیداری از دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال همراه تیم سن ایچ ساوه در برابر مقاومت البرز صف آرایی کرده بودیم که متاسفانه در نیمه اول بازی پس از برخورد توپ به دستم با احساس درد زیادی از بازی خارج شدم.

وی افزود: در بین دونیمه با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدم و پس از تصویربرداری و معاینه مشخص شد که از دو ناحیه بر روی انگشتان دستم شکستگی بدی رخ داده است و باید دستم را جراحی کنم.

نعمتیان ادامه داد: از این موضوع بسیار ناراحت هستم چرا که به تازگی دو مصدومیت را پشت سر گذاشته بودم و امیدوار بودم در ادامه بتوانم به تیمم در مسیر رسیدن به هدف اصلی کمک کنم.

وی افزود: بسیار دوست دارم که هر چه زودتر بتوانم خودم را به شرایط بازی برسانم اما بعد از جراحی حداقل دو هفته نمی‌توانم بازی کنم و این شرایط را برای تیمم سخت تر می‌کند چرا که بازیکنان کمی داریم.

ملی پوش فوتسال کشورمان در ادامه از شرایط سن ایچ در جدول ابراز امیدواری کرد و گفت: با پیروزی در بازی های خانگی‌گذشته موفق شدیم فعلا به صدر جدول برسیم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز با تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم با یک رتبه خوب و قابل قبول فصل را به پایان برسانیم.

6641