عکس؛ لباس تیم‌های انگلیسی در سوپرلیگ چه شکلی بود؟

عکس؛ لباس تیم‌های انگلیسی در سوپرلیگ چه شکلی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرلیگ اروپا پروژه ای بود که توسط فلورنتینو پرز و همفکرانش در فوتبال اروپا استارت زده شد و در ابتدا 12 تیم در آن حضور داشتند که 6 تای آن‌ها انگلیسی بودند و این 6 تیم انگلیسی اولین تیم هایی بودند که از سوپرلیگ خارج شدند و بدین ترتیب، پروژه فلورنتینو پرز تقریبا با شکست مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، پرز معتقد بود که فشار سیاسی و پیشنهاد های مالی هنگفت باعث شد تا این 6 باشگاه بزرگ انگلیسی یعنی منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، تاتنهام و آرسنال از پروژه سوپرلیگ خارج شوند و این طرح را عملا با شکست مواجه کنند. اکنون برخی از سایت هایی که فروشگاه آنلاین لباس و پوشاک هستند، اقدام به فروش پیراهن هایی کرده اند که آن ها را لباس تیم های انگلیسی در سوپرلیگ می‌نامند و آن لباس ها طرح ویژه ای دارند و مخصوص سوپرلیگ طراحی شده اند و به نوعی لباس احتمالی تیم های حاضر در سوپرلیگ هستند و اگر این تورنومنت با شکست مواجه نمی‌شد، تیم های انگلیسی احتمالا باید این لباس ها را بر تن می‌کردند.

در هر صورت فعلا این پروژه به قول فلورنتینو پرز در حالت استندبای قرار گرفته است و خروج 6 تیم انگلیسی ضربه سنگینی به آن زد.

1470