وولفسبورگ 0-2 دورتموند؛ رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان داغ‌تر از همیشه شد

وولفسبورگ 0-2 دورتموند؛ رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان داغ‌تر از همیشه شد

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند موفق شد در خانه وولفسبورگ به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و یکم بوندسلیگا، دو تیم وولفسبورگ و بروسیادورتموند از ساعت 18 در ورزشگاه فولکس واگن آرنا به مصاف هم رفتند. زنبورها پیش از این بازی 4 امتیاز با اینتراخت فرانکفورت رده چهارمی فاصله داشتند و باید در تمام بازی‌های خود در بوندسلیگا به پیروزی برسند و منتظر لغزش اینتراخت فرانکفورت بمانند تا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. وولفسبورگ نیز با 57 امتیاز در رده سوم است و البته گرگ‌ها نیز تنها 5 امتیاز با دورتموند فاصله داشتند.

در نیمه اول، دورتموند موفق شد در دقیقه 12 توسط ارلینگ هالند ماشین گلزنی نروژی به گل اول دست پیدا کنند. پس از این گل، وولفسبورگ حملات خود را برای زدن گل مساوی آغاز کرد، اما مهاجمین این تیم با بی دقتی، فرصت‌ها را هدر دادند تا این دورتموند باشد که با پیروزی 1-0 به رختکن بروند. 

در نیمه دوم، جود بلینگهام، هافبک 17 ساله دورتموند در دقیقه 59 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار دورتموند برای حفظ پیروزی سخت شود. وولفسبورگ کنترل بازی را در دست گرفت و فرصت‌های زیادی خلق کرد، اما باز این ارلینگ هالند بود که خلاف جریان بازی، گل دوم خود و دورتموند را به ثمر رساند و در نهایت شاگردان ادین ترزیچ با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند. 

در حال حاضر وولفسبورگ با 57 امتیاز در رده سوم، فرانکفورت با 56 امتیاز در رده چهارم و دورتموند با 55 امتیاز رده پنجم قرار دارند. 

4416