کلوپ پس از تساوی برابر نیوکاسل: لایق کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیستیم

کلوپ پس از تساوی برابر نیوکاسل: لایق کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر نیوکاسل انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، امروز (شنبه) قرمزهای بندر لیورپول میزبان نیوکاسل بودند و می‌توانستند با پیروزی در این دیدار به رده چهارم صعود کنند، اما در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شدند. در حال حاضر قرار گرفتن در تاپ فور، تنها راه صعود قرمزها به لیگ قهرمانان فصل آینده خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق دورتموند پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت: "لیگ قهرمانان؟ اگر شایسته باشید، به آن می‌رسید. با توجه به بازی امروز، خودمان را لایق حضور در لیگ قهرمانان نمی‌بینم."

کلوپ در ادامه در خصوص سوپرلیگ نیز گفت: "بله، صاحبان باشگاه مرتکب اشتباه بزرگی شدند و ما نیز این را به آنان گفتیم. ما فقط ظاهر باشگاه هستیم و چیزی درباره سوپرلیگ نمی‌دانستیم. ما نمی‌توانیم این موضوع را فراموش کنیم. ما نمی‌توانیم این گونه با مسائل برخورد کنیم و این چیزها در شانس باشگاه لیورپول نیست. ما باید تفاوت‌ها را رقم بزنیم. عکس‌هایی از چند روز گذشته دیدم. فکر می‌کنم که تمام هواداران باید آرام باشند. ما هنوز در پاندمی هستیم. مردم بدون زدن ماسک به صورت‌هایشان در حال اعتراض کردن بودند. خبرنگاران و رسانه‌ها نیز باید آرام باشند. بله ما سوپرلیگ را نمی‌خواستیم و حالا دیگر همه چیز تمام شده است."

4416