لیورپول 1-1 نیوکاسل؛ شوک لحظه آخری به کلوپ

لیورپول 1-1 نیوکاسل؛ شوک لحظه آخری به کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول با تک گل محمد صلاح در دقیقه سوم بازی توانست از نیوکاسل پیش بیافتد و به نظر می رسید که با بردی ارزشمند بتواند جایگاه خود در لیگ برتر انگلیس را بهبود بخشد و در فاصله پنج بازی به پایان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده امیدوار شود اما در نهایت در دقیقه 95 دروازه شان باز شد و حالا اوضاع برایشان خراب تر از چیزی است که به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، تیم کلوپ می داند که شرایط جدول به آنها حق اشتباه را نمی دهد و حالا باید از پنج بازی بعدی خود نیز 15 امتیاز بگیرند چرا که اگر نتوانند فصل بعد در سطح اول فوتبال اروپا باشند، با ضربه شدیدی از نظر مالی و ورزشی مواجه خواهند شد. لیورپول با این تساوی ناامیدکننده با 54 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته و ممکن است که تا پایان این هفته اختلافشان با رتبه چهارم به چهار امتیاز برسد که در فاصله پنج هفته به پایان لیگ برتر اوضاع برایشان خطرناک و خطرناک تر می شود.

نیوکاسل در این بازی از تلاش دست نکشید. آنها در دقیقه 92 گلی را زدند که توسط داور ویدیویی مردود اعلام شد و در نهایت در دقیقه 95 توسط ویلوک دروازه شان باز شد و حالا ممکن است که روزهای نگران کننده ای برایشان در پیش باشد.

4125